ZeynepYeilyurt merhaba bnde bugun gittim benimde erken dogum riski çıktı rahim agzından dolayı. 34+1 im. Ciğer geliştrici igne vuruldum 24 sonra tekrar vurulacagım. Progestan verdi agızdan almıyorum fitil gibi rahme koy dedi doktorum öyle yapıyorum,siz nasıl kullanıyorsunuz? Benimde bebegin pozisyon bas asagı nst de sancım çıkmadı çarsamba tekrar gideceğim ama varsa bilgi sahibi olan normal dogum etkileniyor mu bu gibi durumlarda bilgilendirirse sevinirim...