rmdfile Haftada bebeğin hareketleri bazen yukarıda bazen aşağıda oluyor. Normal midir acaba yaşayan arkadaşlar var mı ?
Asl34_ snm1- rmdfile iyi ki gördüm bu postu . Çünkü çok endişelendim . İlk defa bu kadar hareketli ve ayaklarını çok aşağıda hissediyorum.
minikserce00 rmdfile kızlar hareketler olarak aynıyız benim gibi karnınız sertlesıyor mu beliniz catlıcak derecede agrıyor mu suan bebegım hareketli ama bi yandan karnım o kadar sert ki nefes alamıyorum tas baglamıslar sanki var mı böyle olan 🙄
snm1- rmdfile korkma korkma bizim 24 deyken doktor demsti yaramazlık ypamıs ayaklar asagı da kasklarda asagd a hissedeblrsn korkma demsdi şmdi ara ara öyle oluyo 😊😅
rmdfile snm1- korktum valla biraz rahatladım şimdi Allah razı olsun🤗🤲🏻 kontrolüm 10 gün sonra yarın gitsem mi diyordum🙂 ilk işim hastane çantasını hazır etmek en kısa zamanda 🙂
snm1- rmdfile bizimde 2 haftamız var kontrole bazen bende korkuyorum ama öncesinde bunları, doktorum demsti o yüzden az da olsa rahat içim 😊