https://resimyukle.io/r/aOY8lOQ9l2 Ben hamile kalmadan önce başlamıştım. Doktorum içeriğinin iyi olduğunu devam etmemi söyledi.içindekiler kısmındaki mineral ve vitaminler bakımından zengin. Ayrı ayrı bu takviyeleri alıyım desen bu fiyatı geçer. İnternetten akakçeden takip edebilirsin, uyguna alabiliyorum düşünce fiyatı. 60 geçen fiyata alladım bu zamana kadar. Ya da eczanede bu içerik muadili var mı diye sorabilirsin.