Merhaba arkadaşlar 14+6 haftalık hamileyim hamileliğimin buzamana kadar olan sürecinde folik asit kullandım 2 gün önceki randevumda doktorum elenatal kullanıcağımı söyledi ama fiyatı 75 TL yani bana biraz fazla geldi birde bir sefer alınıp kullanılmıycakta sizler neler kullanıyosunuz elenatal kullanan varmı?