KkaRaCaa benimde hafif sancılarım vardi meryem ana eli otunu suya koydum gece. Annemde üstüne meryem süresi ve namaz sürelerini okudu. Annem kuranı kapattı benim suyum patladı. Hastaneye gittin sancısız 5 cm acılma vardi. Ama anneme dedim eğer inanmıyorsan yapma. Inanmak zorundayız dedim işe yaramasi için inandık ve gerçekten oldu. Hastaneye gitmeden bir iki yudum içtim suyunu hastaneye gittim 3 4 saat içinde 10 cm . Ama sezeryana döndük bazı sebeplerden dolayı. Hemen evden otu aldık sudan çıkarmak için ot açılmıştı sudan çıkardık sezeryana girdim