Masallinaveseda canım 2 buçuk aylıktım dişim kırıldı işlem yapmadılar düşük olur diye bende dayanırım diye düşündüm tam 31. Haftada bende aynı şeyle uğraştım tam 3 hafta ağrı çektim ve dayanamıyorum artık , diş doktoruna gittim baktı bi dilekçe yazdı uygulanacak ilaç ve tedaviyi doktorunuz onay verirse işlem yaparım dedi, doktoruma anlattım doktorum hemen hallet dedi oda yazılı bir şekilde onay verdi, diş ağrısı salgıladığı hormonlar erken doğumu tetikler hemen bu hafta hallet dedi ve 1 hafta içinde hallettik kanal tedavi oldu dünya varmış diyorum suan 33. Haftadayım