Ahududu Yaprağınin Çayinin faydasını duyan var mı acaba ya da deniyimlemis birileri. Geçenlerde duydum doğum ağrılarını hissetme konusunda iyi geliyormuş. Pelvik kaşını güçlendiriyormus. Doğumdan bir kaç hafta önce içmenin faydasının olacağını duydum ama gebelikte bitki çayları da çok önerilmiyor malum. Tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi?