Kelebek45 ben yaptım hiç bir sıkıntı olmaz hatta uzun araba yolculuklarindan daha kısa olduğu için daha güvenli ben 33. Haftadaydim. Yarın akşam bineceğim. Eşim hava alanında çalışıyor. Arastirmalarimiza göre de doktor bir risk görmediği sürece 36. Haftaya kadar hiç bir sakıncası yok. 36 dan sonra hava yolu şirketleri almıyor zaten 🤣 o da gene bir tehlikesi olduğu için değil kendileri sorumluluk almak istemedikleri için