Fguzel34 Bebekler kaçıncı haftadan sonra doğum pozisyonu alıyor doktorunuz döndüğünü gördüğü zaman söylüyor mu?
_glc1991 Fguzel34 valla bugün gittim 31.haftadayım doğum pozisyonunda dedi dönmüş yani tersti ama tekrar başı yukarı döner mi bilmiyorum inş dönmez😌
ug_fa-3diplomalianne Fguzel34 biz en son 31.haftada gitmiştik doğum pozisyonuna girmiş demişti şuan 32+4üz bi sonraki randevumuz 34 de bakalım
Meryemkale Fguzel34 28.haftada kontrolde söyledi Dr ama ben sanırım 2 hafta öncesiydi döndüğünü tahmin ediyodum😊
Esekoldurengunes haftadan beri bizim bebiş baş aşağı duruyor. Şu an 34. haftamdayım, inşallah geri dönmez artık 😄 Bana doktorum söylememişti, ultrason kağıdına not etmiş oradan fark ettim.
elediyebiri Fguzel34 Benim bebisim 29. haftada gittigimde dönmüstü. 33. hafta da gittigimde ise Doktor dikkat et disari cikmaya zorluyor basiyla demisti. Yoksa erken dogum olabilir dedi. Ondan beri ekstra dikkat ediyorum. Suan 34+5teyiz.
Teacherr Fguzel34 27. Haftada doğum pozisyonu almıştı 31 de gittim ters pozisyona dönmüş. Doğana kadar çook döner daha diye düşünüyorum 🤦🏻♀️☺️