iremnur1 Merhaba benim bir sorum olacak normal doğumdan sonra lohusa pedi kullanılıyor ya bunun ped şeklinde olanından mi almamız lazım yoksa külot şeklinde olandan mi bilenler yazabilir mi
Beyzan iremnur1 benim evde suyum geldi. Direk depend giyerek ( külot şekilde olanlardan) hastaneye gittim doğum sonrası da onu kullandım çok rahat ettim. Şimdi ikinci gebeliğim yine onu kullanacağim
Beyzan iremnur1 evet ondan. Hatta sok marketlerde de var bir de sleepy de çıkarmış şimdi ona da bakabilirsiniz
Derin2828 Canım külot şeklinde alırsan her değişimde yırtarak açıyorsun ama ayağından geçirmesi zor oluyor, terletiyor, lohusa pedi cok rahat hastanelerde aynısından veriyor
Beyzan Helin21 ben 1 paketi aldım yanıma 10 tane vardı sanırım içinde zaten ikisini daha doğum olmadan kullanmıştım. Tahmini söylüyorum 5 tane filan yeterli olur gibi eve gelene kadar