Selvaa Kizlar 28 haftalikl olduk ikizlerle Allah nasip ederse önümüzdeki günlerde kıyafetlerini yikamayi düşünüyorum bütün kıyafetleri ütülemekmi gerekiyor zaten yikayip kaldırıyoruz o ütu isi bana bosunaymis gibi geliyor sizler ne düşünüyorsunuz
Ozlem23 Selvaa iyi asoinda mikropları kırılsın diye yani ben o niyetle yaptım tabi bazı büyük şeyler kirisik olduğu içinde ütü istiyo ama tövbe ettim bı daha yapmam 😄 minık minik çok zor oluyo utulemek
Purpura26 Selvaa En azından ilk 1 ay ütüleyerek giydirmeyi düşünüyorum. Sonrasında bağışıklık kazanması için bırakıcam ütülemeyi.
Emine46- Selvaa ısı değince en azından daha steril oluyor hem daha güzel duruyor hemde ısı teması ile üzerinde bir bakteri mikrop varsa yok olmuş olur
Beyzan Selvaa yüksek sıcaklık mikrop öldürmek için. Alerjik olmamaları için. Ama şart değil elbette 🤷🏻♀️ ama belki en azından sadece tenine en çok değecek çıtçıtlı body leri utuleyebilirsiniz. Ben 2 ay kadar ütu yaptım ne zaman ki bağışıklığı güçlendi dedim bıraktım . İnşallah sağlıkla gelsinler sağlıkla büyüsunler 🌸🌸🌸
Happy58 Purpura26 bende bir süre yapmayı düşünüyorum canım bebekler sonuçta hersey güzel sağlıklı olsun istiyoruz her ne kadar yorulsak da değer bence ☺️
Purpura26 Happy58 Kesinlikle ama devamlı da pamuklara sarmamak lazım. Biraz kendilerini toparlayınca mikroplara karşı bağışıklıkda kazanmaları gerekiyor 😊
Happy58 Purpura26 tabi canım birde ilk olduğu için sanırım tüm zamanımı verebilirim ona o yüzden yaparım diye düşündüm ama belli bir süre çocuk bu mikroba da alışması lazım vücudunun
Gozdealpu Oğlum emekleyip yürüyüp bana ütü yaptırmayacak duruma gelene kadar her şeyini ütüledim. Atletler, ağız mendilleri, ter bezleri, nevresim, yastık kılıfı, müslinler, çoraplar vs.
Wonderwoman Selvaa ben utuden nefret ederim normalde ama gözünde büyütme sakın okadar çabuk oluyor ki gömlek açmasına benzemiyor çünkü el kadar hani mikrobu kırılsın hesabına iki kere gezdiriyosun okdar kırışık açma derdi yok inan 10 dkka sürmedi bitti dağ gibi onumdekiler hani başka yokmu dedim kendi kendime 🤣
058elf Selvaa mikropları kırılsın diye ütülemek gerekir zaten el kadar şeyler ütüyü bas çek buharla, illa gömlek yahut eşarp ütülemek gibi ince detay aramaya gerek yok 😉
Huden Selvaa ikinciyi doğum yaptım herşeyini ütüledim üç yaşında oğlum var hala ütülerim normalde ütü sevmem ama bu başka bişey gibi geliyor
Serifeisitmir Selvaa hijyenik olmasi açısından tabi ki gerekli oglum 4 ay oldu hala utuluyorum ilk utu biraz zor oluyor yardim alabilirsen daha kolay olir birde ikiz olunca fazls olur