Krmnn Himom sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum mualif olup can sıkacak yorumlar yapacaksanız okumayın görmeyin.
3bebekannesiii Krmnn canım toz nesguik al günde 1 şu bardağı süte karıştır iç çok hızlı kilo saldırıyo
Eiremsirin Krmnn bende o düğüm konusunu duymuştum, sol tarafa yatma konusu da kilo ile ilgili olduğunu düşünmüyorum ama okuduğum yazılara göre kan akışı damarların sağ tarafta olmasından kaynaklı yavaşlıyormuş hem bu hem düğüm denk gelmiş olabilir
Gizzemmm Krmnn tabiki önce sağlıklı olması önemli ama bizim toplumumuz da etkili oluyo bu bebek kilosunda.Bence kordon düğümlenmesi de etkili olmuştur eğer çözüldüyse bundan sonra çabuk toparlar bebişin bence zaten son zamanlar en çok kilo alımı oluyo o yüzden bence hiç takma.Bu arada ben günde 2 tane yerdim muzu
Pelgiz Krmnn inş canım ama elimden geldiğince canını sıkmamaya çalış benim ilk çocuğum 40haftalık doğmasına rağmen 2700ilr doğdu herkes çok zayıf diyordu bol bol emzirdim gördüklerinde tanıtlamadılar çocugu saglıkla gelsin de inş kilo alır doğunca da ama sen yine de her gün bir kefir iç çilekli muzlu neyli istersen
16Hatice Krmnn Canım sen yinedikkat et yemene içmene. Ama benim bebeğim hiç yememle paralel kilo almıyor. Hiç dikkat etmiyorum inan ki maşallahı var yani
Himom Krmnn kimi ilgilendirdiğini ve kimlerin nasıl yorum yapacağını da dipnot olarak ekle o zaman güzelim. İnsanlarda ona göre yorum yapsın 😄
reyhandoymaz Krmnn bu benimde en büyük sorunum 2 hafta boyunca sadece 100 gram almış bebeklerinin bir tanesi ikiz gebeyim. Eşim durmadan biseyler yedirmeye çalışıyor çok bunaliyorum ve tabi birde suçluyor beni kilo alicam diye yemiyorsun diyo kafayı yemek üzereyim yumurta süt yoğurt doğumdan sonra görmek istemiyorum bunları artık 😬😬
Zehraaa98 Eiremsirin canım 32.haftada o kıloda cok falza degıl kı ama 😧ben en son 27+5 de gıttım 1300 dü 32 de cagırdı benım kı kaç olur dıye merak edıyoruz ama
Hanife_ikranuR Krmnn benim ilk kızım 2 420 idi kilosu doğduğunda ama gayet sağlıklı korkma dedi bana doktorlar hemen toplandı kilo bakımından şuan yasitlarindan biraz kilolu sayılır sağlıklı diyorsa doktorun kesinlikle üzülme sıkılma bu her yerde var sanırım işte kendini beslemissin bebeğe bişi bırakmamışsin bana çok dediler hiç sıkma canını
Krmnn Hanife_ikranuR doktorum da beni tedirgin etti açıkçası olması gereken kilodan 300gram daha eksik güzel beslenememişsin falan dedi aslında her şey yiyorum bi de daha önceki haftalarda az ye çok kilo alıyorsun diyet yapman gerekiyo diyodu şimdi de beslenememişsin diyo ve 34. Haftaya kadar 10 kilo aldım bence abartılacak kadar çok değildi 😔
Hanife_ikranuR Krmnn yok canim 300 gramı doğduğu gece veren bebekler var peki onlar noluyo şişlikleri iniyor mesela sağlıklı sıhhatli ise bebiş bence kilonun o kdr bı önemi yok istisnalar hariç
Sayeninannesi Krmnn benimde 36 haftaya kadar düşüktü kilosu 2200 civarı idi 37 hafta gittim 3200 olmuş bir anda almış. Siz düzenli beslenin yeter bence