Kızım 10 aylıkken oğluma hamile kaldım şuan 17 aylık kızım var ben 7 aylık hamileyim.. ilki mecburiyetten sezaryan olmuştu. Ama son 1 hastadır rahmim acayip ağrıyor sanki bıçak sokup çıkarıyorlar.. özellikle otururken ve gece uzanınca yatamıyorum ağrıdan dikişle mi alakalı bi kaç gün sonra dr a gidecem 😪😔😢