Sedakayagrbz Ilk dogumum sezeryanla oldu şuan 2. Gebeligim 19. Haftamdayim dikiş yerlerimde çok tatlı bi kaşıntı oluyo başına böyle bisey gelen varmı? Dikiş yerimde ağrım oluyo diyeni cok duydum bende ağrı yok şükür ama kaşıntı ya anlam veremedim.
Happy58 Sedakayagrbz daha önce birinden duymuştum o kasıntı iyileştiği anlamına geliyormuş umarım seninde öyledir canım ☺️
Beyzan Sedakayagrbz ben de kaşınıyor. Sanırım deri genişlediği için benim de 2 sene oldu. Ameliyat olalı ben birde jilet kullanıyorum o da ekstra kaşıntı yapıyor. Şimdi bebek yağı sürüyorum nem biraz azaltıyor kaşıntıyı. Acaba tam iyileşmedi mi dikisler dedim ama Dr dikislerin güzel görünüyor bir sıkıntı yok dedi
Sedakayagrbz Happy58 insAllah ama ilk gebeligim ile arasinda 3 sene var şimdiye kadar iyileşmiştir diye düşünüyorum :)
Sedakayagrbz Beyzan demekki genel bi problem aslında cilt kurulduğundan dolayida olabilir bende nemlendirmeyi deneyeyim bi bari 🤗