aannepandaa Asli09 bana doğum koçum şöyle anlattı. Belindem kuyruk sokumundan başlayıp karnını saran bir ağrı olacak ve karnın sertleşecek. Her yer sertleşecek. Sncı olacak ama bir sğre sonra sanki hiç olmamış gibi bşrden kesilecek. Bu durum bir süre sonra tekrarlayacak. İşte bu doğum sancısıdır.
Asli09 aannepandaa anladım canım benim kasıklarıma vuruyor sıcak bir duş alıp tekrar bakicam olmadı bi acile gidicem 🙏
aannepandaa Asli09 ay evet onu da kız kardeşim söyledi. Tıp okuyor. Kasıklarına ağrı inecek ve iç bacaklarında kasların sanki çekiliyor gibi olacak diye.
Sayeninannesi Gulsahzeynep 1 haftayı geçti nişan geldi 38+5 hala bi tepki yok 🤷♀️ Ara ara ağrı oluyor ama ne ağrısı anlamıyorum bile
Serpil-3 Asli09 iki çocuk doğurdum ne nişan bilirim ne de doğum ağrısı son güne kadar bekledik ve sezaryene aldılar acaba o zamanlar bu nişan gelmiyormuydu yenimi moda oldu 😂😂😂tatlım ağrın varsa sıklığını kontrol et dakika tut önce hafif başlarmış sonra artıyormuş bi takip et bakalım
Asli09 Serpil-3 teşekkür ederim canım şuan sıcak bir duş aldım daha iyiyim biraz bu şekilde bekleyeceğim ins doğum olur 🙏
heyecanli1anne Asli09 Doğumunuz başlayacak olabilir, takip edin sancıları ve sıklığını. 5dkda bir geliyor ise hastaneye gidin hatta aranızda mesafe varsa şimdi bile görünebilirsiniz. Allah sağlıklı ve en kolay şekilde kucaginiza almanizi nasip etsin🤗
Asli09 aannepandaa sanki yumurtalıkların çekilir gibi değişik bi ağrı şuan anlamadım ins dogumdur gerçekten beklemek zor 🙏
Sedadfne 38 haftalık oldum ben de adet ağrısı gibi bşr ağrı oluyor belime vuruyor yaklaşık yatın sattir dakika süreleri çok alakasız karnımda ağrı var umarım anlarız doğum sancısını eğer artarsa şiddeti dayanılmaz olursa doktora gitmeyi düşünüyorum
heyecanli1anne Asli09 Canım sakin ol, bebegine kavusacagin ani dusun sürekli, nefes çalıştıysan onlari uygula ,sancin siklasirsa otur kalk ve yürü, Allah yardimcin olsun inşallah
0znur Haftamda nişanım geldi. Birkaç gün öncesinden kasıklarımda baskı, kasılma hissediyordum zaten. Sonra adet sancıları hissetmeye başladım ara ara. Suan 38+6yim hala arada adet sancısı gibi gelip geçiyor. Ama gelen giden yok. Vücut kendini doğuma hazırlıyor sanırım 😊
Asli09 0znur ortalama ne kadar sürüyordu akşam 8 den snra basladi agrilarim ve hala geçmedi devam ediyor sıcak bir duş aldım dk tutmaya başlıcam bakalım
0znur Asli09 neden bilmiyorum ama akşamları gecmiyordu ama dayanilmayacak gibi olmadığı için doktorlar da artmasini bekliyolardi. Özellikle duştan sonra daha çok oluyor. Ama dediğim gibi doğum sancısı olsa dayanamazdim zaten yalancı kasilmalardi herhalde. Bu süreçte hastanede yattığım için doktorlar da normal görüyordu hep takiptelerdi ama hala doğmadı 😅