Kızlar 37. haftayı tamamladım. Hiç çatlağım yok, size de önermek istedim. Normalde çok kuru bir cilde sahibim. Bu yüzden mutlaka çatlak olur diye korkuyordum ki annemde de çok olmuş, genetik etkisi vardır diye düşünmüştüm. Bu gibi sebeplerden korkarak 3. aydan itibaren karnım çıkmasa da çatlak kremi sürdüm her gece yatarken. Şu an hiç çatlağım olmadı çok şükür 😍 krem tamamen doğal içerikli. İNCİA ÇATLAK KREMİ. Herkese öneririm. Tabi bunun yanında bol su içtim ve çok fazla kilo almadım. Bunlar da etkili olmuş olabilir. ☺️