VMS haftadayim dune kadar karnimda hic bir iz yoktu bugun kasintiyla birlikte karnimin iki yaninda kirmizi derinden cizgiler farkettim lierac krem duzenli kullaniyorum ve karnimda cok az cikti diyebilirim buna ragmen catlaklar mi basliyor?
Anne54 VMS sanırım çatlak ☹️ bende ilk çizgimi görünce aynayla yarım saat bakıştım şimdi karnım harita gibi değil ama doğurasıya kadar olucak heralde 😞
VMS Kullandigim kremin etkili oldugunu saniyordum ama demek herkes icin gecerli degil karnim da 4 5 aylik hamile gibi olmasina ragmen