NaimeYilmaz kuzu primada çalışan mühendis bi arkadaşım var . Eğer prima kullanıp sonra başka bir beze geçeceksen hiç başlama dedi. Primada bebeğe zarar vermeyen özel bi madde kullanıyormuş. Maddenin özelliği şu : kendi bezine alıştırıp başka beze geçince diğer beze pişik kızarıklık ve alerji yapmasını sağlıyormuş. Söylemek istedim dip not olarak :)