Hanımlar 35 haftalığız doktorum normal yaparsın dıyor ama ben okadar eğitime katıldım duyduklarım ve bıldııklerım tabıkı normal daha iyi hep bu yönde fakat çok korkuyorum. Kendı isteği ile sezeryan olan varmı? Ne düşünüyorsunuz ya bu konu hakkında normal doğumu düşündükçe fena oluyorum sezeryanda sonrası zor bılıyorum ama of kafam çok dolu bu anlamda