Gizemre1010 sürekli el yıkıyorum öğretmenim. Öğrencilerimden mi geldi bilmiyorum ama huzursuzum çok 🙁 arada bir tekrarlıyor sonra hafifliyor ama geçmiyor. Gebelikten önce ilaç da kullandığım olmuştu. 2 gündür kabak çekirdeği ardından süt içiyorum sarımsak da yutuyordum aç karnına ama doktorum tansiyonun düşebilir dedi. Allah kimseye vermesin