Kızlar ben bebeğimi 18+5 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 19+2 çok şükür ama burda çok okudum sürekli tekme vs atmaz gibi sizde de böyle oldu mu ben gündüz pek fazla hissetmiyorum ama geceleri sürekli bı kaç defa tekmesini hissettim böyle olması biraz beni düşündürdü acaba hissettiğim bağırsak hareketi flan mi