Busrakumsal Kızlar 34+4 günlük hamileyim kızım aşağıya çok baskı yapıyor normal mi bunu yaşayan varmı 😐
Tugce11 Busrakumsal artık doğum pozisyonu almıştır o yuzden baskı oluyor normal yani bende de var aynısı 🤷🏻♀️
Cidemkisa Busrakumsal bende 34+4 um aynı dertten muzdaribim 😊 hatta doktoruma da ayağa kalkınca bı anda bebek cikicak gibi hissediyorum dedim baş geliş pozisyonunda çok normal bunlar dedi ağrı sızı olmasi