Kevserrrr1 Selam anneler kimler nasıl beşik aldı 🙃 ve ya nasıl beşik alacaksınız…. Benim gibi park beşik mi ? Ahşap beşik mi ? Karar veremeyenlere fikir olsun 🤰 Alanlar fotoğrafını atarsa çok sevinirim 💃💃
Dilekcnkn Kevserrrr1 doğumum allah nasip ederse kışa gelecek önce sepet beşik alcam sonra büyüyen tahta beşiklerden alıcam daha doğrusu set olarak alıcam ama önce sepeti kullanıcam ikinci oğluma park beşik aldım çok memnum kaldım ama odadan odaya geçişleri zorluyor
MeliSeliMelih Kevserrrr1 [url=https://hizliresim.com/Djp2NY][img]https://i.hizliresim.com/Djp2NY.jpg[/img][/url] Anne yanı beşiği oğluşumun 🤍 doğuma bi kaç gün kala yatağımıza yaklaştırıcaz 🧿👶🏻
Kevserrrr1 ug_fa-3diplomalianne bunlar görsel olarak çok güzel ama bana sanki bi süre sonra yeterli gelmez gibi geliyor 🤷 ayağa kalktığı zaman düşerse aşağı diye aklımda deli sorular 🤦🏼♀️
Kevserrrr1 Dilekcnkn büyüyen tahta beşik derken yuvarlak felan olanlardan mı oyun parkı felan da oluyor çeşit anlamın da baya zengin… Bende ona baktım bugün ama yine karar veremedim 🤭🤭
ug_fa-3diplomalianne citlenbigim2212 ayağa kalkana kadar kullanılıyo yani kalkıp düşebileceği zamana kadar kullanılabilir
ug_fa-3diplomalianne Kevserrrr1 evet bu hem anne yanı olarak kullanılıyo hemde kısa süreli benim evim küçük ve kiracı olduğum için oda yapmadım Allah izin verirse burdan çıkınca ahşap büyüyebilen beşikli bebek odası alıcam
Kevserrrr1 Nundiyebiri evet haklısın nevresim felan da sıkıntı olabilir 🙄 koca evi 2 3 ayda doldurduk bi beşik, dolap amma kafa karıştırdı 🤭😂😂
Dilekcnkn Kevserrrr1 yok tahta beşikler oluyor ya üstlerinde komidinleri oluyor hatta büyüdüğü zaman onları çıkarıp normal genç odası şekline geliyor çocuklarımın odası öyleydi o büyüdü diğerini geçirdim küçükken korumalığını komidinlerini bıraktım büyüyünce çıkardım normal tek kişilik yatak yaptım ☺️
Kevserrrr1 Dilekcnkn hmmm anladım aslında geniş yerim olsa bende onlardan alırdım sanırım ama benim yerimde çok müsait değil maalesef 🙄🙄
Nundiyebiri Kevserrrr1 ben almadım daha iki tane yatak odası takımım var birini bebegimize vericez sadece yatak alıcaz inşallah onun içinde acele etmiyorum
Dilekcnkn Kevserrrr1 evet yer olması lazım onun için yani bir odası olması lazım ☺️ Yeriniz yoksa park beşik en iyisi uzun sürede kullanılıyor
Kevserrrr1 MeliSeliMelih Çok hoşşşş 🐣🐣 iyi günler de kullanın İnşallah 😍😍 boyutları nedir beşiğin ve nereden aldınız acaba
MeliSeliMelih Kevserrrr1 4 yaşına kadar yatabilir 🥰 Bebe Konfor Beşikten Trendyol’dan aldık her şeyimizi 😌