Merhaba minnoş Anneler, Sabahları elimde uyuşukluğun vermiş olduğu acıyla uyandım hatta öyle oldu ki parmak uçlarım uyuşuktu telefon bile tutamıyorum şunuda Belirtiyim 16.cı haftamdayım. Çok erken değil mi bu belirtiler içine girmem. Bir çok şey duydum hiper tansiyon bebeğe ve bana zarar verebilirmiş haliyla kg da mevcut🙄 Dr. Sorduğumda Nörolojiden randevu al dedi bu drumu yaşıyan var mı çok Üzgünüm
Şuan.