Yoncamikk ahh ben neler çekiyorum sanki iç karnımı yarmis gibi oksurdukce acı oluşuyor resmen ağlıyorum kadın doğum ebesi var tanıdığım tesadüften o geldi sordum ona ne yapmam lazım die ayva yaprağı iç dedi o rahatladı biraz ama sen dokturuna sor dene bide eczanede pestil var hamilelerin kullandığı ondan aldim kadın doğum dokturu dedi onu kullan die şeker filan yukseltmiyor oksuruk yüzünden nts ağrılarım çıkıyor