4 santim açıklık olması gerekiyor omurga kemiğine iğne vuruyorlar ve belden aşağa hissetmemeye başlıyorsunuz
Sonrasında sancilarla açılma illerliyor doğum başladığında ebe ıkınmanız gerektiğinde söylüyor sancıları hafif karıncalanırcasına hissediyordum ben
Çok rahat ve güzel bir doğum oldu
Doğumdan bir kaç saat sonra yavaş yavaş ayaklarda hissiyat geri geliyor