Sedef_Kutlu15 Merhaba bayanlar.. 1 buçuk aylık hamileyim ve ara ara yada günde en az iki kere falan kahverengi lekem geliyor yaşayanlar varmı. Bilgileriniz önemli benim için…
Zrb0668 Canim benimde 12 haftalikkken gelmisti doktora gittim şükür bisey çıkmadı doktor kırmızı kan gelmesinden se kahverengi iyi ama hiç gelmemesi daha iyi dedi ama maalesef oluyor bazi gebelerde dedi bence bi doktora git derim
Sedef_Kutlu15 Zrb0668 cuma günü gidicem Allah nasip ederse bende kötü bişey olduğunu sanmıyorum ama kimi gebeliklerde lekelenmeler oluyo kahverengi şekilde ve kimisi yerleşme sürecinde normal diyorlar kimisi kız olursa lekelenmeler olur diyo yani herkes okadar çok şey söylüyorki insanda şaşıp kalıyo anlicagın
Sedef_Kutlu15 Zrb0668 yani kırmızı ya göre kahverengiyi daha makul ve olur görüyorlar Allahım inşallah önemli bişey değildir
Sedef_Kutlu15 Zrb0668 muayeni yaparken nasıl kontrol ediyolar bunu kan testi falan mı yapıyorlar yoksa alttan muayene mi oluyo direk leke olduğunu söylediğinizde
Sedef_Kutlu15 Zrb0668 bende pek alttan baktırma taraftarı değilim zaten ne olur ne olmaz bu süreçte doktora bile güvenemem karından baksın zaten bişey varsa bile ilerleyen zamanlarda belli olur illaki haklısın