Mervuras26 Esr_a premium yeğenime pişik yapmıştı . Ben normal prima aldım . Küçük adetlerde akıp bebeğe denemek en sağlıklısı . Çünkü cilt tipi yapısı bebekten beğene değişiyor kendiniz tecrübe edinirseniz daha sağlıklı olur
Dilekcnkn Esr_a ben iki oğlumada prima kullandım allah nasip ederse yine kullanıcam kuruluk konusunda en iyisi bana göre
Esr_a Mervuras26 aslında sleepy doğal prima kimyasal diolar bayağı da seveni var bilemedim bende 🤷♀️