HayriyeBal81 yeğenime aldık çocuk diş çıkardı ne ağzı aktı ne ateşlendi ne ağladı uykusu çok düzenli bi huysuzluğu vardı diş yüzünden geçti çok mutlu bebek maşallah ağzı hiç akmıyor akranı arkadaş var o takmadı üstüne değiştirmeye yetişemiyorum yakalık falan yetişmiyor diyor bende doğunca hemen alıcam gözle görülür fark var bence aşı oluyor ateş falan olmuyor maşallah etkisini gördük gözümüzle