findikkurdu2 Yakın zamanda doğum yapan varsa sistem ilerleyişi ve süreç hakkında bilgi verebilir mi acaba, birde doğum ücretleri 🥰🥰🥰
Asli36 findikkurdu2 Cuma günü nasipse sezeryan olucam 😇 yarın covid testi ve tahliller için hastaneye gideceğim ayreten anestezi doktoru ile görüşecekmişim sanırım doğum şeklini netleştirmek için ( genel anestezi / epudurla / spinal ) ☺️
Babybebek findikkurdu2 ben yaptm canım çoook harika bir hastane calısanları doktorlar hemsıreler ebeler cok ilgili bebek gıbı ılgılenıyorlar seninle ve bebısle kesınlıkle cok memnun kalırsın çok temiz odalar tuvaletler vs duşun var rahatca gırebılıyorsun ebeler sureklı kontrole gelıyorlar ben cok memnun kaldım :)
Betus344 findikkurdu2 canım merhaba öncellikle hepiniz sağ sağlim kucagınıza alın bebişlerinizi bende normal doğum yaptm çok memnun kaldım hastane calısanları doktorlar hemsıreler ebeler cok ilgililer sanki tanıdıgım onların o kadar ilgililer yani kesınlıkle cok memnun kalırsınız çok temiz odalar tuvaleti felanda ebeler bebek hemşireleri devamlı yanıma geldiler çalışanlar bile devamlı geldiler bir istediğin varmı diye sordular kendimi otelde hissettim gerçekten eşim bile dedi yani ne kadar iyi bu hastane kalabiliyosak daha kalalım dedi 🥰 bebek ilk gece durmadı çok ağlamıştı bebek hemş. Gelip uyuttular masaj yaptılar güvenebilirsiniz gerçekten çok memnun kaldım 💯 ✅
Betus344 findikkurdu2 ziyaretçi olarakta gündüz annem babam geldi yanıma ama fazla durmadılar covitin yogunluguna baglı ama gunduz yardımcı oldular ziyaretcı almama tarafındalar
Goncagk- Henüz doğum yapmadım iki hafta sonra inşallah :) ücretleri; normal doğum 2400₺ isterseniz eğer +600₺ epidural zorunlu sezeryan 3400₺ isteğe bağlı sezeryan 5500₺ birde covid testi mecburi 150₺
Asli36 Babybebek Sezeryan mı oldunuz normal doğum mu ? Ve ziyaretçi kabul ettiler mi sormayı unuttumda hastaneye
findikkurdu2 Betus344 çok sevindim sizin adınıza 🥰 nasipse yakın zamanda bende normal doğum yapacağım orada, inşallah memnuniyetimiz ortak olur💞 Allah bebeğinizi size bağışlasın, saglikla ve huzurla büyütün.. Cevabınız için de teşekkür ediyorum