ElizanNazan Merhaba arkadaşlar ben bugün sigorta girişi yaptım çalışan anneler için 120 gün sigorta girişi olması gerekiyormuş doğum parası almak için benim doğumuma 115 gün var ben doğum parası alamıyor muyum
Cansu-13 ElizanNazan gebelikte 90 gün olmasınyeterli yani son 3 ay 170 sigorta yı ararsan net bilgi verirler sana