Secuuss canim yaşayan biri olarak yazıyorum benimde göğüs ucum yok kizimda cok zorlandım emiyodu ağzını çektiği an küçülüyordu ucum göğüs ucu da aldık ama öylede emmek istemedi sonuc olarak sütümü sagdim pompayla bikac ay sonrasida hep mamayla devam ettik.Suanda yine hamileyim we lansinohun göğüs ucu çıkartıcisi war onu aldım denedimde göğsümde gerçekten çıkartıyor ucu Allah nasip ederse kullanacam bebegim dogdugunda we biberon olarak ta geniş ağızlı biberon almayı dusunmuyorm avent-lansinoh-wee babynin genis ağızlı olan vb.