Ben de ikiz olduğu için ilkinde zorunlu sezaryen oldum. İkinci de şimdi ssvd araştırdım. Doktorla konuştum çok istemen lazım dedi. Azıcık bile risk fazlaysa olmaz diye vazgeçtim korktum sezaryen olacak. Ben ilkinde genel anestezi almıştım. Uyanır uyanmaz tarifsiz bir acı, hastaneyi yikmistim. Bu gebeliğimde o hastaneyi tercih etmedim. Uyanmadan ağrı kesici yapmadılar diye düşünüyorum. Bir yandan da nstde sancı çıktiginda 5 dakikaya düştüğünde bile hissetmemiştim. Ebe nasıl hissetmezsin diye gülmüştü. Acı ve ağrı eşiği farklı sanırım. Spinali düşünüyorum. Onda da kalıcı bel ağrısı oluyor diyen var. Sonuç olarak kadın olmak zor 🙈Birini seçip katlanicaz bebeler sağlıklı olsun da.