Larraa Yeğenim 8 aylık doğmuştu. 1800 gram minnacık bir şeydi hatta gelişimide kötüydü maalesef. 1 ay küvezde kaldıktan sonra eve gelmişti sonra şükür hiç bir sorun olmadı. Kendisi 11 yaşında sağlıklı bir delikanlı oldu bile ☺️
Baobap Cansu101706 yeğenim 8 aylıkken doğmuştu. Şu an 24 yaşında dünya güzeli😊 öyle şeylere inanmayın.
Selinbati Cansu101706 ben ona inanmıyorum canım ilk kızım tam 8. Ayın gecesinde suyum patladı sabahta kızım doğdu doktorum bana ben sorumluluk kabul etmiyorum dedi bebeğin ölebilir dedi ve şuan 3 yaşına giricek hep dua ettim çok korkmuştum ama hep güzel düşündüm güzel düşünün güzel olsun 😊
Bsmlh Cansu101706 amin cnm bende yaşadım 8 ay hatta öldü dediler neler neler yaşadım ama mevlam büyük herkese zamanında saglıklı doğum nasip etsin şimdiki gene 33 H ve yatıstayım 😔
Mlk8 Cansu101706 yok canim öyle saçmalık mı olur bebek icerde ne kadar cok kalırsa yaşama şansı okadar artar.eskiler herseyi cok bildigi gibi bunu da çok biliyo🤦♀️
AsenaEmre Cansu101706 Allah’a sigin dua et Allah’ın dediği olur . Allah evlatlarını dana bağışlasın ❤️
BRN BRN bol bol dinlen çok lazım olacak Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah müthiş birşey ikiz annesi olmak😊
Glbnpk Cansu101706 böyle bir şey yok. YouTube da Kağan Kocatepe hocanın videolarını öneririm. Batıl inanç takılmayın.
izmirsibel Cansu101706 benim görümcemin oğlu 7 aylık doğdu ve 1,5 yaşında maşallah çok zorluk çekti ama şuan bir sorunları yok