Ben de 17. Haftada kaynanama çok kırıldım iki üç gün ağladım ağladım sonra karnıma bi kramp girdi 5-6 saat kustum ve kramp asla geçmedi tamamen stresten daha sonra geçti bebişime hiçbi şey olmadı şükür ki. İnşallah senin de olmaz sen içini ferah tutmaya stresten uzak kalmaya çalış