cgla1 Kızlar şuan 25+6 yız 2 haftadır sütüm geliyor yani ilk başta anlamadım ıslandıgını fark edince takip amaçlı göğüs pedi falan koydum ilerde sorun olur mu böyle gelmesi yaşayan var mı bu durumu?
Kaderimm cgla1 İlk gebeligimde bende de o haftalarda başladı dogurana kadar devam etti bı sakınti olmadı sıkmayın oynamayın sakın erken doğumu tetikliyormus göğüs sıkmak
Denizyildizii cgla1 çok normal çoğu kişide oluyor gögüs pedi koyacak kadar çok geleceğini sanmıyor genelde sabah uyanınca bir damla fark edersin
cgla1 Denizyildizii aşırı geliyor demedim fark etmek için koydum emin olmak için yani sabahları değil de günün her vakti oluyor genel de
Merve0202 cgla1 benim ilk gebeliğimde öyleydi sütüm hamileyken geliyor du ve bebek hemen emmeye başlamıştı ve sütüm taşıyor du şuan ikinciye hamileyim bunda tık yok Yani bence iyi bir şey 😃😃😍
cgla1 Merve0202 ilk hamilelik olunca insan tecrübesiz oluyor kimi iyi kimi kötü diyor hiç bisey anlamadım insallah dediğiniz gibidir 😂😂😍😍