ikimelekannesii22 cnm ben bos gebelikten kurtaj oldum. Ben kurtaj oldugum ay gebe kaldim 18 haftalikken dusuk yaptim onada rahim iyilesmemisti kanamali bi gebelik gecirmistim sonundada dustu ztn hemde canliydi bebek. Sonrasinda piskolojim bozuldugu icin ara verdim 1 yil sonra tekrar gbe kaldim suan 23 haftalik sukur bi sorunumuz olmadi ama tedbirli godiyoruz yinede progestan kullaniyorm. Bnden sana tavsiye hemen birakma korunmayi en azindan 3 ay bekle rahmin toparlansin.