Hanımlar 37 haftalık gebeyim ve bırkaç gündür çok çok halsizim canım birşey yapmak istemiyor halim yok uzanmak istiyorum sürekli kolumu kıpırdatamıyorum resmen, hergün adet sancısı gibi yada biraz fazla sancım var birkaç saat sürüyor keskin ve ani sancı girip çıkıyor arada bıçak saplanır gibi tüm bunlar normalmi?