DeryaAydnToptas ben gittim bi kez canm doğumu da orda dusunuyorm fakat randevu almakta zorluk yaşıyorum ilk izlenimime göre doktor çok iyi ve ilgiliydi hatta numarasını verdi bi sknti olunca msjla dönüyor ama 10 günlük kontrol süresinde canınızın istediği gb gidip gorusemiyorsunz doktorun kabul etmesi gerekiyor. O yüzden tekrar eski doktorumdan devam ediyorum çünkü 10 gün suresinde kaç kez de gitsem ilk kez gitmişim gb alır ilgilenir sağolsun ama hastane olarak medipol de doğum yapmayı düşünüyorum bakalm nasip