Canserr [silindi] sadece omega 3 kullanıyorum canım onun gelişimi daha fazla araştırabilirsin istersen
Mlk8 Hafizecihanger 6.haftada başladım hamileligimi öğrenir öğrenmez ilk kontrolde başladı ve doğuma kadar bunu kullanicam
Nurssss Mlk8 bende onu kullanıyorum planlı gebelik oldugu için ilk bir ay depo yaptım sadece ondan bitane içtim hamile kaldığımda kullanıyo oldum yani çok faydalı bi vitamin bebekte etkileri çok iyi diyo doktorlar kilo düşüklüğü falanda olmuyomuş bunu içen annenin bebeğinde ☺️
guneyinannesiii Ben hamilelik öncesi başlamıştım hamilelik boyuncada kesmedim devam ediyorum möllersin kapsül formunu kullanıyorum
ferideakts [silindi] Kullan mutlaka canım bilişsel gelişim için balık yağı şart ben asla yiyemediğim için doktor easyfishoil marka yazdı bana balık tadı kokusu falan gelmiyor hiç baya rahat kullandım onu bebeğiminde gelişimi daha iyi çok şükür
[silindi] ferideakts kullanıyorum ama yine de korkuyorum balıktan aldığı faydayı alamaz diye açıkçası
Mlk8 Nurssss kilo biraz genetik bence ya benim 2.gebeligim zaten ilkinde de hiç kilo alsın diye ekstra bi çabam olmadi ama kilolu bi bebek oldu kizim.bende babası da kiloluymusuz bizim ki de bize çekti galiba 😀
kubrnl Kullandım banada doktorum tavsiye etti bebeğin gelişimi için kullanmak gerekiyomuş easyfishoil aldım jel şeklinde çok kolay yeniyo baya beğendim onu hap falan yutmak çok zor geldi bana ilk balık yağı aldığımda sende alıcaksan jel formda al bence