Kızlar cinsiyet balonu patlatmak doğru değil mi? AZ önce bir arkadaşım söyledi o balonu patlatmak iyi değil diyor o balon kadının yumurtası gibi temsili görünüyormuş patlatırsan düşük sebebi vermiş olursun dedi ay bilmiyorum saçma değil mi ya küçük bir anı olarak kalsın dedik eşimle kendi aramızda ama bilemedim yapanlar yapacaklar ne düşünüyorsunuz?