Bugün 4 gündür kabızım ne yaptıysam geçmedi doktoruma mesaj attım bana libalax lavman yapabileceğimi ve magnesie calcine aç karna 1×2 doz şeklinde alabileceğimi söyledi, lavmanı az önce yaptım çok özür dileyerek söylüyorum çok çok az fayda etti çok az yapabildim WC mi,lavmanı yapar yapmaz da tuvalete gitmedim 6 7 dakika bekledim yani pek bi fayda etmedi yada ben çok az bekledim bilmiyorum artık, ya bu diğer toz olan ilacı nasıl kullanacağımı anlamadım bir bardağa iki doz mu koyacam yoksa günde iki kez mi alıcam,eczaneye eşim gitmişti yazmamış üstüne bişey bide aç karna almak zorundamıyım gece yatmadan önce içsem fayda ermez mi acaba ya kullanan varmı aranızda