Szsz Kizlar 24.+2 gebeyim belim çok ağır yoru gosumun altın baskı yapıyor siz de böyle birşey oluyormu
Senayyalcin Szsz Merhaba,evet normal birşey rahmin genişlemesi sonucunda kaburgalara baskı oluşuyor bir de bebek makat gelişliyse başı yukarda olduğu için baskı yapıyordur :)
Buketkucuk Szsz ben 34+3 haftalığım arada benimde kaburgalarım belim falan ağrıyor bebek baskı yapıyor bebiş büyüdükçe
miniginannesi9 Senayyalcin 24+3 um. İki gündür vajina ağrısı oluyor sürekli değil ama gün içinde ağrı hissediyorum.bbu haftalarda normal midir
Senayyalcin miniginannesi9 Bu haftalarda genelde bebek aşağıda olduğu için ağrı olması çok normal ama yinede bir doktorunuza danışın isterseniz
miniginannesi9 Senayyalcin Doğu’da öğretmenim, tek devlet hastanesi var randevu da bu ayın 13 ünde. Özel hastane zaten yok
Senayyalcin miniginannesi9 Anladım çok endişe etmenize gerek yok sakin olun o randevuyu alın yine de rutin kontrole gidersiniz ☘️