Ceydaaaa Hanımlar merhaba 18 hafta bitmek üzere kız bebeğime hamileyim ama en başından beri yaklasık on kilo kaybettim istemsizce sizce normal mi yada benim gibi olanlar fikir verirse sevinirim
Rumeysa_123 Ceydaaaa kilo kaybetmen normal mi acaba canım çünkü çocuğun gelişimi için önemli inşallah bir şeyin yoktur ama doktoruna bir gözük istersen
Senayyalcin Ceydaaaa Mideniz bulandıgı için mi kilo veriyorsunuz acaba başlarda normal çünkü kilo verimi endişe etmeyin
Busra34ybg Ceydaaaa benimde ilk 3 ay istemsiz kilo kaybım oldu kan değerlerimde tsh düşük çıktı yani hipertiroidi tiroid bezlerim çok çalıştığı için istemsiz kilo kaybı yapıyormuş ilaca başlandı sonra toparlandım
Selinaymurattt Ceydaaaa ben de aynıyım sizinle bende hep kusmaktan şimdi 38.haftamdayım baştan beri 7-8 kilo verdim neredeyse ve hiç hala almadım 46 kiloyum yani ondan demekki benim bünyem de böyleymiş
deRy_mOm Ben 33. Haftadayım bnde hala kilo veriyorum ama cocuğun kilosu ve suyu çok iyi bbekte sıkıntı yoksa takna kafana 😉
Ceydaaaa Selinaymurattt ogluma hamileyken 30 kilo almıştım hamileliğin başından itibaren kilo alıyodum ama bu hamilelik cok farklı
Selinaymurattt Ceydaaaa doğrudur Allah yardımcınız olsun inşallah her hamilelik farklıdır elbet benim ilk bebeğim de