Feridde 40+2 yım ve pazartesi günü hastaneye yatış yapmak istiyorum doktorun kararına mi bağlı yoksa kendi isteğimle yatış yapabilirim günü geçiyor ve endişeleniyor um artık yatış yapmak istiyorum bilgi verirmisiniz
MucizemiBekliyorum Feridde bence nst den sonra doktorunla konus sancin yoksa bile suniyle baslatirlar belki, zamani da gelmis benim de son 1 hafta 40 a 🤦🏻♀️
Feridde MucizemiBekliyorum yerleri rahat bebislerin hiç gelmeye niyetleri yok artık suni veya sezeryan pazartesi yatış yapmak istiyorum hayırlısı artık
MucizemiBekliyorum Feridde insallah hakkimizda hayirlisi olsun bende artik kucagima almak istiyorum 1,2 güne gelse ☺️