Adakbebek2020 Arkadaslar 10 haftalık hamileyim. Cinsel ılıskı sonrası kanama oldu hemen acile gittim doktorum baktı bebegin durumu iyi dedı kalp atısını dinledik. Çok şükür ama kanama hala aynı durumda bu durumu yaşayan var mı? Bu kanama ne zaman gecer
Seymakrpnr34 Adakbebek2020 benimde basima geldi yerlesme kanamasindedi uc ay iliski yasakladi progestan ve ignesini kullandm sukur 30 haftayz
Adile_dmr Adakbebek2020 ben de buna benzer bir durum yaşadım ama benim ilişkiden sonra çok az kahverengi akıntı geldi 2 gün sonra kanama oldu. Doktoruma gittim düşük tehlikesi dedi ilaç ve iğne verdi ilacı kullandım iğnem günlüktü. Çok şükür durdu kanamam ilacı bıraktırdı doktor ama iğnem devam ediyor 20. Haftamdayım. Bana kalırsa kendi kadın doğum uzmanınıza gitmeniz daha doğru olur acilden ziyade.
Aslina Adakbebek2020 kanama olması durumunda genelde Progestan verilir aslında. Bende durduk yere oldu kanama Progestan fitil başladık.
Havva- Adakbebek2020 ben 25 haftalığım 6 kez kanama oldum nerdeyse hiç bir sorun yok şükürler olsun 12 haftalık olmuştum 7 saat yola çıkmıştık sonra en son 22 haftalik oldum vajinadan değil çiş sonrası geliyordu kan test falan derken şükürler olsun yine her şey tertemiz bebeğim sağlıklı en son doktorlar bazi hamileler doğuma kadar böyle kanama olabiliyor dediler kendini yorma yürüme dediler bende yürümeyi bırakali haftada bir kilo almaya başladım:)her kanamada git muayene ol ama korkma içecek suları varsa kucağımiza almak nasip olur inşallah
Adakbebek2020 Huriyekayhan canım doktor herhangi bı sıkıntı görmedı bunun ıcın ılac yazmaya gerek yok dedi. 1 sat once acildeydim canım kanama ne kadar surer. Acaba
Adakbebek2020 Adile_dmr canım zaten kendi doktorum geldi acile de o baktı 🥳 kalp atısını dinledi bebek ıyı dedı ama hala pembe akıntım var onun İcin sordum 💗
-Bicibici- Adakbebek2020 benim de hemen geçmemişti canım hatta geçince kahverengi lekelere dönmüştü. Ama ben iğne falan olmuştum
Adile_dmr Adakbebek2020 hmm tamam o zaman o bi süre devam eder benim 4-5 gün devam etmişti renkli akıntı gelmeye o geçer inşallah demek ki düşük tehlikesi değil seninki korkma o zaman sıkıntılı bir durum olsa mutlaka doktorun ilaç ve iğne verirdi👍🏻😊
Adakbebek2020 -Bicibici- bı sorun olsa zaten gorurdu dımı canım sorun yapmaya gerek yok dımı o kadar tedirgin oldum kı
Aslina Adakbebek2020 tamam o zaman canım onun dışı da çok bişey vermiyor doktorlar risk yoksa rahat ol sen
Seymakrpnr34 Adakbebek2020 iliski yapmayin norml degil kanama bn ilk 4 ay adet olur gibi uzerine gordumm norml degildi ama bazi gebelikler kanli olurmus ve supurge dahi acmadm hep yattm
Aslina Adakbebek2020 biraz sürer canım korkma kahverengiye dönünce hiç korkma o eski kan diyor doktorlar kahverengi için. Ama pembelik devam ederse doktora bi daha git.progestanı da fitil olarak alabilirsin yan etkisi olmuyor o zaman. İlişki sonrası olduğu için senin ki büyük ihtimal vajinada tahriş falan yapmıştır sıkıntı yoktur inş
Adakbebek2020 Seymakrpnr34 canım zaten yapmıyorduk doktorda herhangi bı sıkıntı olmadıgını soylemıstı cinsellik üzerine. Bende uzun zaman sonra yaptım. Ama aklım cıktı gercekten