gizemlianne Kızlar bana test yaptılar hamileyim de kızamıkcık aşım yokmuş bişey olurmu ya napmam lazım
Esrelf gizemlianne canım benim bildiğim kızamıkçık canlı bir aşı ve gebelikte yapılmıyor. sen yinede sor doktoruna. Bide kızamıkçık çok sık görülen bir hastalık değil. Yakalanman biraz düşük bir ihtimal.
Furkan35 gizemlianne ha onu bilmiyorum doğru öncesinde yapılan testlerde kızamıkçığa bakılıyordu o zaman doktorunu dinleyip aşı olmalısın. Çok geçmiş olsun