FasulyeK çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin . Ben geçirdim 14. Haftalıktı bebeğim şuan 33. Olduk şükğr bir skıntı olmadı tat ve koku kaybım geçmeyen baş ağrım vardı 1 haftaya yakın sürdü ortalama . İlaç kullanamıyoruz malum . Et ve tavuk suyu soğan sarımsak bol tükettim zaten tat almadığım için zorlanmadım . Turşu suyu içtim kısacası ne bulursam yedim içtim ☺️ Merak etmeyin en kısa sürede geçeçek inşallah . Eşim çok sakindi bu süreçte yoksa ben panik olurdum biraz . Ama hafif atlattık çok şükür online çalışıyordum işlerimi aksatmadım hasta modunda olmak istemedim . Çok psikolojik olarak hastalığın üzerinde durmamaya çalışın . Allah acil şifalar versin inşallah