iremcany 35+3 olduk bugün. Çok şükür sevindik valla kötüye hazırlamıştık kendimizi 🤲🏻🧿 valla ben bu hafta yerimden hiç kalkmadım ve her gün armut yedim farklı olarak. Onun dışında beslenmem aynıydı protein ağırlıklı. Ama doktorum öyle yatmana gerek yok dedi. Haftada 3 gün yürümemi istedi 20 şer dakika. Temiz hava almanı istiyorum asıl olarak dedi. Plasentası iyi, kordon kan akımı iyi, beyin kan akımı iyi. Böyle gittiği müddetçe az da olsa kilo alacak dedi ama 3 ün üstüne çıkacağını sanmam 2.5-3 arası diye düşünüyorum dedi. Haftalık kontrole de devam. Haftaya cumartesi randevumuz bakalım hayırlısı 🤲🏻