Herkese merhaba, 12+3 haftalık hamileyim geçen salı plesantamda kanama oldu şuan kahverengi akıntı şekilde devam ediyor, son üç gündür de kasığımda ve rahim bölgemde çok ağrı var ayakta biraz kalsam hemen ağrı başlıyor. Bu tarz bişey yaşayan var mı acaba ?